Det här är bloggen om mej och min bror. Vi är två amstaffpojkar.. Jag är den vita och heter Styx,
min lille bror heter Cupido

torsdag 23 september 2010

Sikke folk..

Kurs i dag för mig och matte, fick en rolig kamp leksak med kurs ledan. =) Den ska jag och matte ha med oss på promenaderna. Vet ni en annan sak som matte inte är glad över... Hon fick besök här om kvällen, va en som kom och kolla hur vi bodde nu. Men när jag ska hälsa på han och har mitt kära tuggben och ska visa upp... Hoppar inte ens på han.. Men han ger mig en spark. =/ Matte tänder till på riktigt och ber han rappa och dra här i från för man gör inte så mot någon i våran lilla familj. =) De är inte konstigt killarna matte träffar blir svartsjuka, matte bryr sig mer om oss än nå annat.
//CupidO

Jag hade en myysss tur med matte i dag när hon och Cupido kom hem från kursen. Gick runt Mora och kolla på folk och lite annat. Sen satt vi oss och kolla på fåglarna nere vid kajen. Sen kommer de en MES tant.. ligger breve matte på backen i långt koppel och vilar. Hon går av vägen vi sitter vid och tar en tur på 6 meter ner på gräsmattan säkert 10 meter före oss och tills hon gått förbi 10 meter. Ser jag så farlig ut??? Men jag vet en som sagt han är kär i mig.. Så jag kan iaf charma någon än. =) Men nu ska jag lägga mig och ta plats i sängen tills matte kommer och kliar mig på magen.
//StyX

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar