Det här är bloggen om mej och min bror. Vi är två amstaffpojkar.. Jag är den vita och heter Styx,
min lille bror heter Cupido

måndag 1 mars 2010

Morgon promenad

Jag fick gå själv med matte i morse. Sen fick jag springa lös hem i skogen,kasta pinne och hoppa i snön. Jag sjönk, jobbigt och pulsa ut till skoterspåret igen när man hämtat pinnen. Matte skratta åt mig när jag hoppa ut i snön, såg ut som jag tog sats och skulle simma. Sen träna vi lite stanna kvar också, hon gick långt före mig sen fick jag springa så fort! Stanna på 30 cm så de blev fina broms spår. Men nu blir de frukost.
//CupidO


Jag fick också gå en promenad med matte, men inte springa hem i skogen. Jag fick följa henne hämta posten och springa lös upp till huset. Lika roligt de. Men de är inge kul bli lämnad hemma helt själv utan lille bror, matte sagt vi måste träna på de.
//StyX

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar