Det här är bloggen om mej och min bror. Vi är två amstaffpojkar.. Jag är den vita och heter Styx,
min lille bror heter Cupido

torsdag 25 februari 2010

Lill husse

I dag har matte jobbat länge, fick ligga hemma själv och sova. Sen kom matte hem de va roligt! Fick jag lägga mig och mysa med henne igen så hon fick vila lite. Sen ringde lill husse och vela matte skulle komma med oss dit. Så matte tog med oss dit ett tag. Lill husse vela vi skulle sova över men matte orka inte för hon mådde inge bra sen hon jobbat. Så nu ligger jag här hemma i sängen med matte. Vi har nattat hästarna och Teddie.
//StyX
Fick lite panik när matte kom hem, jag hittade inge och ha i min lilla mun. Men sen rev jag runt lite i hennes påse hon hade med in och hitta en flaska jag tog. Då blev allt bra. =) Sen sov vi i 2 timmar och när matte vakna så låg jag där på hennes axel och kolla. Då sa matte hon tyckte om mig. Mina små runda mörka ögon som va så söta! Men nu blir de sova igen, så matte kan hitta på nått roligt med oss i mon efter hon jobbat igen. Men i mon lova matte de inte blev jobba så länge.
//CupidO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar