Det här är bloggen om mej och min bror. Vi är två amstaffpojkar.. Jag är den vita och heter Styx,
min lille bror heter Cupido

tisdag 2 februari 2010

Kalas

Tårtan! Mmm.. De va våfflor, leverpastej, bacon, korv och skinka. Sen har jag fått grisöra, de är gott de. Sen har jag fått en liten gris som matte jämt sett jag bruka leka med hemma hos mormor. Sen har jag fått vara ute och leka kasta pinne och matte jagat mig. Men hon han inte ta mig. =) Styx åt upp sin tårta fort.. men den som spar han har... =)
Nu ska jag leka med min gris och vila efter ätit hela den stora tårtan. Hejdå.
//CupidO

3 kommentarer:

  1. Det var en fin o god tårta du fått Cupido =) o den där styckan han glufsar i sig som vanligt.. =)

    SvaraRadera
  2. Grattis Cupido !! Det såg gott ut de där =)

    SvaraRadera
  3. Den va inte dålig Cupido ;)Det är gott å fylla år ibland :)

    SvaraRadera