Det här är bloggen om mej och min bror. Vi är två amstaffpojkar.. Jag är den vita och heter Styx,
min lille bror heter Cupido

söndag 7 februari 2010

Skönt

I dag har de varit skönt väder, fått vara ute och leka med matte. Springa lös i snön och träna lite. Hoppas de kan va lika fint väder i mon.
//StyX


Ja de va toppen och få vara ute. Matte tränat mig gå fint lös, jag kan allt JÄTTE bra när matte har godis. Då går jag så fint bakom henne och luktar på handen där hon har godisen. =) Sen har jag stannat när matte sagt åt mig. Sen har hon hållt på och vända när vi varit en bit framför henne. Då vänder jag och springer ikapp henne jätte fort. Roligt när man får göra nått! Älskar de! Men nu ska jag bädda ner mig framför matte så hon kan klia mig på magen! God Natt
//CupidO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar