Det här är bloggen om mej och min bror. Vi är två amstaffpojkar.. Jag är den vita och heter Styx,
min lille bror heter Cupido

måndag 22 februari 2010

Tråk

Idag har inte matte varit nå rolig. Varit uppe hos mormor ett tag när matte körde hem hö. Sen har vi fått va ute när hon gett hästarna mat men då vela vi in, de va så kallt ute nu igen. Kan de inte bli sommar snart så man kan va ute hela dagarna. Hoppas de inte är lika kallt i mon, och att vi kan hitta på nått kul.
//StyX

Ja kallt och tråkigt! Nej fy fan! tråk tråk. Men jag har iaf fått va ute och åka bil i dag som är så roligt. Matte har även en hink inne med snö i, den va rolig och leka i nu på kvällen. Men matte sa jag inte fick äta upp hennes snö. Hon skulle ha de tils i mon bitti och spola med. Hmm konstigt. Men nu ska jag krypa under täcket, för där är de varmt och skönt! Tur inte matte tvingar mig sova på golvet, där är de jätte kallt.
//CupidO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar