Det här är bloggen om mej och min bror. Vi är två amstaffpojkar.. Jag är den vita och heter Styx,
min lille bror heter Cupido

tisdag 23 februari 2010

KUL

I dag har vi fått gå på en lång promenad med Carola, Nevyn och Nitro i skogen mellan Blybergs dammen och väsa i skoter spåret. Jobbigt på vägen hem efter vägen så hängde jag inte med matte, jag va så slut. Gick jätte fint fot eller som fick hon dra mig. Men när jag såg bilen så fick jag fart. Fort fort men matte orka inte springa sista biten. Sen va de skönt komma in till mormor som satt och elda i öppen spisen. Mmm mysigt! Värme är skönt!
//StyX



Ja tänka sig att alla tror att jag ska äta upp alla jag ser. Mormor fråga om jag inte ätit upp Nitro på vägen och om alla vi 4 va lösa. JA, tänka sig! Alla lever fast jag va lös! Wiii!!! Men jag gick mest bak med matte och va jobbig med mitt koppel, hon fick lite små panik på mig när jag gick och hoppa efter henne hela tiden. Sen fick jag inte ha kopplet mer. Då sprang jag väl med dom andra en bit fram men inte så långt. Fick lov vänta på matte. Sen blev jag lite arg på Nitro när Carola skulle koppla han nere vid vägen. Då satt jag där så fint vid mattes sida till PUCKOT kommer och går förbi mig ett x anntal gånger och retar mig för han får va lös, men de fick han ju inte för han skulle ju också få koppel på sig. Men då skällde jag ut han lite bara. Sen gick vi alla 4 så fint brevid varann på vägen tillbaka. Sen va jag trött, skönt komma in i värmen. Sen hem och sova sängen!! Bara mysa ner sig bland alla mattes kuddar hon har i sängen!
//CupidO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar