Det här är bloggen om mej och min bror. Vi är två amstaffpojkar.. Jag är den vita och heter Styx,
min lille bror heter Cupido

torsdag 11 februari 2010

Tråk

De går ju fan inte va ute nu igen de blev så kallt. Men de är rätt mysigt ligga inne i sängen också. Snart ska vi få krypa ner med matte. Men mormor va här för någon dag sen och prova de hon stickat på min tröja jag snart kommer få. De ska bli så skönt, slipper man låna mattes stora tröja när de är kallt här inne Brrr... skit hus!
//StyX


I kväll har jag fått va ute och leka lite med matte. Hoppa upp i trädet och fånga kvisten som hängde där. Fick lov hoppa jätte högt, men de va roligt. Sen tog jag med en pinn bit på promenaden och visa den för matte. Sen nattade vi hästarna och de blir så kallt sitta där och vänta. Men matte sagt hon hittat en fin huv tröja som hon fundera på att beställa till oss. Skulle man se dum ut i den tror ni? Matte hade frågat husse om han vela köpa den så vi kunna va ute med matte utan och behöva ha tjock jackan på oss. Men han sa aldrig i livet. Då vet han inte hur mycket vi fryser när vi är ute. Matte arg på han, han bara bor vid sin data och hjälper matte aldrig gå ut med oss. Men de är tur vi är mattes pojkar, matte kommer ALDRIG lämna oss har hon lovat! Vi va och städa mattes bil hos moster Marie i här om dagen, jag lämna inte bilen. Låg i skuffen eller satt fram i sätet och väntad på att vi skulle åka. Vägra bli lämnad ensam där, Styx har skvallrat att dom är rätt elaka där. Han fick mycket skäll när han va liten där. Hemskt, matte sagt jag skulle inte klara av de för jag är inte så tuff som jag spelar. Men nu ska jag krypa ner med matte och mysa. Hoppas hon håller om mig i natt med och att vi delar kudde. De är så mysigt!
//CupidO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar