Det här är bloggen om mej och min bror. Vi är två amstaffpojkar.. Jag är den vita och heter Styx,
min lille bror heter Cupido

fredag 19 februari 2010

Kolla



Kolla in min snygga sköna stickade tröja jag fått med mormor igår. Visst är jag snygg i den.

Matte tog av mig den i går kväll men då gick jag efter henne så jag fick den på mig igen. O sen efter hon jobbat i dag fråga hon om jag vela ha den på mig när vi skulle ut och gå. Jag blev så glad och stoppa in huvudet i tröjan.
//StyX
Mormor jag vill också ha en tröja, fast en röd. De har varit jätte tråkigt ligga hemma hela dagen själv när matte jobbat hela 9 timmar. Men Marie har iaf varit här och gått med oss så vi fick gå ut och kissa. Men nu ska vi mysa med matte.
//CupidO

2 kommentarer:

  1. ja mormor får väl sticka lite till, bara hon har nåt garn..

    SvaraRadera
  2. Ojejoj vilken snygg tröja styckan! :)

    SvaraRadera