Det här är bloggen om mej och min bror. Vi är två amstaffpojkar.. Jag är den vita och heter Styx,
min lille bror heter Cupido

tisdag 16 februari 2010

Lös

Matte tycker jag har börja bli så duktig nu sen bara hon tar han om mig, så nu får jag också gå lös på promenaderna Man vet va man ska göra, de är inte göra så en dag och inte nästa. Jag lyssnar bättre än store brorsan. Han bara drar iväg en bra bit och stannar inte fast matte ropar på han. Kanske han som måste gå i koppel snart. =) Jag sitter även snällt vid häst hagen när matte ger hästarna mat, men brorsan han står någon helt annan stanns eller sprungit till dörren och ska in. Jag har även sovit jätte skönt i natt, ihop kurad framför mattes magen och snarkat som en tok. Inte varit uppe och skällt på minsta lilla ljud man hört. Vi har fått gå på en morgon promenad nyss och fått lite mat, fick va ute och leka i snön också. Kasta lite pinne, roligt!
//CupidO


Jag tyckte vi fick lite lite med mat nu på morgon, titta på matte och fråga om de va allt jag fick nu. De va just inget alls, men matte sa de va tomt på mat och att hon skulle handla mer i dag. Tur de så slipper jag svälta, mat är gott! Men alla säger jag börjar bli så tjock till matte. Men matte orkar inte höra mig stå och krafsa i mat skålen när jag är hungrig, då får man lite till. Jag har allt lärt mig. =)
//StyX

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar