Det här är bloggen om mej och min bror. Vi är två amstaffpojkar.. Jag är den vita och heter Styx,
min lille bror heter Cupido

söndag 16 maj 2010

Haha...

Vet ni.. Jag har gjort ett HYSS igen. Vi skulle få följa ut och springa av oss lite i sand taget. Sen åkte vi på en tur runt Rämma. Där stanna vi till också, fick hoppa ur och springa lös när matte och Alex satt vid bänkarna och prata. Men sen kom matte och förstörde allt de roliga. Jag och Styx hade ju hittat två döa rävar som låg där halv uppätna och börjat ruttna. Mmm.. Så fick lov rulla mig i dom. HAHA då blev matte fan inte glad. Då blev de sätta sig i bilen, hade du funnits vatten i närheten hade hon slängt i mig där sa hon. Sen blev de hem och bada, nej fy fan va de är tråkigt. Huu lång tid tog de också, tvätta mig två gånger med schampoo... ända upp i huvudet.
//CupidO

Jag hittade även en till räv och två fråglar som låg döa där. Typ bara 10 meter i från dom andra döa rävarna. Matte va inte så glad på mig heller, så de blev bada för mig med.. Hmm Men roligt vara i sandtaget och få simma i vatten "pölen" som va där. Men blev ledsen när matte och Alex sa vi skulle åka, jag kunde ha badat hela kvällen.... Men de fick jag inte. Så nu blir de sova, fått mat i magen också.. Gott.. God Natt..
//StyX

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar