Det här är bloggen om mej och min bror. Vi är två amstaffpojkar.. Jag är den vita och heter Styx,
min lille bror heter Cupido

onsdag 21 april 2010

DUMMA MATTE!

Hallå!!! Hjälp mig... matte jätte dum. Vet ni här om dagen så skulle vi ut på picknick med Angelica. De va inte min bästa picknick, jag fick lov sitta fast bunden vid ett träd. De fick matte glade ligen höra en hel halv timme. Ja o i kväll så fick jag lov ligga uppe i trappen fick inte gå ner, för jag blev lite små arg på hunden som kom precis i rumpan på oss när vi gått på kvälls promenaden, Fick inte stå vid dörren och skälla, de fick både matte och mormor höra. Mormor undra va jag hade för fel, lät som jag höll på att dö. Men jag vela ju NER!! Fattar ingen nått. Ja sen har matte ringt en förbannad veterinär i dag och fråga varför jag blivit som jag blivit, skäller mer än vanligt för minsta lilla, drar ännu mer i kopplet och sätter revir när jag pissat, tänka sig man inte får göra nått, inte ens sova nära matte. Nej hon tyckte jag skulle växa upp och inte sova så nära matte, fick ta börja bli stor pojk. Sen sa hon faktiskt att allt flyttade och skit som varit gjort mig stressad om jag börjat hålla på så där och inte gjort de innan. Så matte massera mig lite, säger bara F-N va skönt de va. Skulle sitta upp men tog nog bara 30 sek tills jag låg ner på sidan, halv sov och fes lite.. =) De va ju sååå skönt! Men i natt fortsätter väl helvetet, matte sagt jag får hålla mig till ena sidan sängen bara, hmm får se vem som Vinner i natt.... God Natt..
//CupidO

Ja jisses vilken lille bror man kan ha! Vill någon byta med mig. Men jag får iaf sova på mattes sida, men brukar inte göra de så ofta ändå. Då jag är lite mer vuxen än Pido. Jag kan även ligga stilla lös ute, utan att behöva springa runt hela tiden. Man kan ju faktiskt ta de lugnt ibland, men de har nog inte han kommit på än. De ska hända saker hela tiden tycker han. Huu fattar inte hur han orkar, de som är så skönt ligga inne i sängen och sova. Så nu ska jag iaf sova skönt i natt så kan dom två hålla på och bråka i natt. Vem tror ni vinner?? Hmm jag tror nästan Pido då han är så förbannat jobbig och envis.
//StyX

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar