Det här är bloggen om mej och min bror. Vi är två amstaffpojkar.. Jag är den vita och heter Styx,
min lille bror heter Cupido

lördag 17 april 2010

Alex!!!

JA!! Jag har fått vara med min Alex i dag, Wiiii! Han är rolig, han visa matte till ett sandtag nära här vi bor nu. Roligt va där. Hitta en stor pinne han slängde ner för sand kanten i hela 1½ timme till mig. Fast han jaga mig lite, hade dragkamp och så hade vi en prat stund. Han fatta inte va jag sa och jag fatta inte va han sa.. Men roligt ändå. =) Sprang inte en enda gång till matte. Sen när vi skulle hem så tog jag med mig den långa pinnen ända till bilen, men den fick inte följa hem.. =/ Men matte sa dom lämna den där tills nästa gång vi ska dit. Sen fick vi lov ducha, fulla i sand. Då hade inte mormor blivit glad om vi sprungit runt inne och torkat med all den sanden på oss. Matte vela inte ha sand i sängen heller då hon skaka alla lakana igår. Matte måste hitta en lika rolig husse till oss, eller låta mig alltid umgås med Alex. Han och jag liksom.
//CupidO

Fick bada lite i dag. Kul och bada men matte sa jag inte fick de. Men vet ni... Sen skulle Alex slänga en pinne till mig uppe från där vi stog. Oj hoppsan...Den hamna mitt i den enda vatten pölen som va nära. Alex sa till matte att de inte va meningen.. Haha men tror ni på de. De gör inte jag. Så då kunna jag ju inte låta bli och va i vattnet och leta efter pinnen. Matte sa jag fick ge upp, men då känner hon inte mig. Jag HITTA DEN! Sen kasta jag och matte min lilla pinne. Orka ha en så där stor pinne som pido. Så nu blir de mysa i sängen, nöjd för i dag med. Hej hej.. Mys i mattes säng..
//StyX

Här kommer lite bilder från i dag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar