Det här är bloggen om mej och min bror. Vi är två amstaffpojkar.. Jag är den vita och heter Styx,
min lille bror heter Cupido

söndag 4 april 2010

Promenad

I dag har jag och matte tränat lite ihop med Carola, Nitro och Nevyn. Matte vill jag ska sluta bli så arg när jag möter andra. Så matte säger vi ligger i hårt träning på de och en massa annat. Men de va roligt när jag fick vara lös med mitt KÄRA koppel och springa och leka. Men gillar inte när dom andra är för nära mitt koppel. Men nu är jag TRÖTT! Ligger i hallen som en dö sill.... Blir sova ett tag..
//CupidO


Ja jag skulle gå en promenad med mormor, så vi gick efter dom och kolla hur de gick. De va kul få leka av sig lite med dom sen när dom va klara. Så nu ligger jag här trött, riktigt trött... Sover nog skönt i kväll med.
//StyX

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar