Det här är bloggen om mej och min bror. Vi är två amstaffpojkar.. Jag är den vita och heter Styx,
min lille bror heter Cupido

fredag 16 april 2010

Länge sen

Nu har matte varit lite lat och inte orkat skriva här till oss. Men under dom här fina dagarna har de varit jobbigt. Matte och mormor har tränat mig ihop med NITRO! Fy fan.. Men jag har faktiskt kunna gå förbi han lös, sitta fint brevid matte när han gått förbi, även kunna va ute lösa på gården ihop. O vet ni vad.... Kunnat va inne ihop med., men han har gått efter mormor som en liten mes. Större mes än mig tycker matte. Nu på kvällen va vi på en promenad med Alex nere efter älven. Matte tycker jag hittat en kille som är lika "barnslig" som mig. Han är rolig, bara leka o leka med mig. Så nu är jag nöjd för denna dagen tycker matte är bra.
//CupidO



Jag har också fått leka med Nitro, men inte så kul när Nevyn är med. Han bara kommer och avbryter allt eller så kommer Pido och låter en inte leka med han. Jag och matte gick och kasta pinne på våran promenad i kväll, Alex kasta några gång. Då kasta han till vatten pölen som va där nere. Blev så lerig och fin tycker matte. Så nu blir de vila tills vi ska kissa natt.
//StyX

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar