Det här är bloggen om mej och min bror. Vi är två amstaffpojkar.. Jag är den vita och heter Styx,
min lille bror heter Cupido

torsdag 17 juni 2010

Kurs..

Idag fick jag vara med på kursen. Snälla Alex tog mig, men matte är så jävla orolig hela tiden. Hon måste börja lita på att andra kan ta han om oss. Sen fick vi åka och bada efteråt. MYS! Kasta pinne och sola lite, och så har jag en godis påse här hemma nu. =)
//StyX

Matte sa jag blev mitt rätt jag i dag när brorsan va med. Va inte alls lika snäll som jag bruka. Men de va inte bara jag som sovit bra i natt och va på mitt värsta humör. =) Fanns flera där.... Matte har varit borta hela kvällen, men sen kom hon hem med 2 påsar som lukta så gott. Låg och stirra på dom tills jag fick mig en liten smak bit. Hoppas jag får mer i mon...
//CupidO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar