Det här är bloggen om mej och min bror. Vi är två amstaffpojkar.. Jag är den vita och heter Styx,
min lille bror heter Cupido

söndag 4 juli 2010

Nya hemmet..

Matte har flyttat nu.. Så nu har vi fått ett eget hem med matte. De är lite små skönt, ha den där stora sängen och sova i. =) Blir nog bättre när vi vant in oss lite här. Fått första maten här med. Matte lovat och inte lämna oss här själv innan vi känner oss säkra här. Känns skönt
//StyX

Matte säger jag är så stressad, för Angelica kom och knacka på dörren. Jag blev inte glad, matte blev JÄTTE arg på mig. Så vi skulle hård träna de en dag med Angelica. Sen har jag skällt på två hundar när vi åkte bilen inte blev jag tyst heller så matte flög bak i bilen och va arg igen på mig. Men nu ligger ja i den sköna sängen och sover så skönt! Har inte ens försökt gå upp i mattes säng så de är matte glad på mig iaf. =)
//CupidO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar