Det här är bloggen om mej och min bror. Vi är två amstaffpojkar.. Jag är den vita och heter Styx,
min lille bror heter Cupido

måndag 5 juli 2010

Bästa matte....

Gissa va jag fick behålla.... SÄNGEN!!! Matte är så SMART! Hon la den andra sängen under sin säng och så fick den sticka fram så får jag ha halva den andra sängen till min med täcke i... Mys eller va då. Får jag bädda hur mycket jag vill. Angelica följa med matte på en tur med oss i kväll runt här i Mora.
//StyX

Jag har upptäckt att jag inte är så liten längre.. Jag kommer knappt inte under mattes säng. Har fått en fix ide att jag ska sova där under ibland. Kvälls promenaden va inte så rolig. Mötte 4 hundar på max 3 minuter. Matte tycker de är bra de kommer många hundar så vi kan träna. Så nu blir de sova och åka till husse igen i mon när matte jobbar.
//CupidO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar