Det här är bloggen om mej och min bror. Vi är två amstaffpojkar.. Jag är den vita och heter Styx,
min lille bror heter Cupido

fredag 23 juli 2010

Kalas.

Nu har jag fått äta tårta och öppna paket. För första gången har vi inte bara varit jag, pido och matte.. Utan vi har haft besök i dag. Snälla Angelica va med oss. Fick paket av henne med. En pipis och goda gris öron. Hon är snäll hon... Men dom där som ska kalla sig upp har matte sagt kan kyssa sig i rumpan. =) Tur vi har matte...
//StyX

Min precent är redan trasig.. En liten rosa gris. Men de va gott med tårta, tog lite tid för mig och äta den bara. Är så försiktig av mig... Men nu ska vi få åka och kolla på film hos Angelica. Matte ledig i mon så vi ska vara med matte hela dagen. O vet ni hur skönt de va och få sova sängen i natt... Oj va jag myste!!
//CupidO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar