Det här är bloggen om mej och min bror. Vi är två amstaffpojkar.. Jag är den vita och heter Styx,
min lille bror heter Cupido

lördag 24 juli 2010

Idiot matte..

Hallå lilla matte har du inte lärt dej ÄN!!! Hur tydlig ska jag få lov vara!!! I morse när vi va och kolla till hästen så skulle vi få va kvar hos husse. Vi satt i baksätet så husse tog ur Styx som blängde till på matte sen skulle husse ta mig. Satt bakom matte han sträckte sig efter mig då hoppa jag fram, då gick han fram och jag hoppa bak, sen kom husse bak och fick tag i kopplet då hoppa jag upp i mattes knä och vägra gå där ifrån! När ska matte lära sig?? Kan någon försöka tala om för matte va jag menar någon gång! Va hade ni valt.... 1, Ligga hemma själv i mattes städade hem som de är lugnt och tyst i. 2, vara hos husse och sitta själv när de är byggarb-plats än och inte städat....
//CupidO

Ja tur Pido inte är lika god hjärtad som mig, nöjer mig med det mesta man kan bli sårad och visar de lite. Men gör inga protester som Pido. Men hem till matte kom vi! =) Sova sängen har vi fött göra i natt med, mmmm MYS! Under täcket för matte vill inte sova själv, hon tycker de är så kallt och för stor plats i sängen. Tur hon inte har någon "karl" utan så vi får sova där istället! Men matte lovat vi ska ut och spåra snart så vi kan ligga hemma i kväll när hon ska ut.
//StyX

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar