Det här är bloggen om mej och min bror. Vi är två amstaffpojkar.. Jag är den vita och heter Styx,
min lille bror heter Cupido

söndag 1 augusti 2010

Bäbisen

Ja de är tur att matte har Angelica och Alex som tror på mig och ser att jag bara blir bättre och bättre med allt som har varit problem förr. Igår såg matte efter mormors nya barn, farbror frej som matte kallar han. Mormor tror ju jag har skulla äta upp han när jag skulle få träffa han, men så fel hon hade. Farbror Frej lever och har har varit med mig en hel efter middag UTAN mormor. Va nog därför de gick så bra, för mormors hemska tankar om mig känner jag av så allt blir så spänt. Men mormor och Tommy får nog följa till sandtaget och leka med han med oss så kanske dom kan se va för FIN kille jag är LÄNGST in i mitt tuffa skal jag försöker visa jämt. Jag lät han ta min pinne utan att jag morra till han, han fick ha sin grop ifred som han hade grävt eller så hjälpte jag han lite fint. Men inte som när brorsan kollar på min pinne, huu då låter jag arg men är inte de och han får ALDRIG ha sin grop ifred som han håller på med. Då kommer jag i full fart och puttar bort han. De va riktigt roligt och leka med han än bara brorsan, bara han kan växa till sig lite och hänga på oss när vi springer. Han kommer lite långt bak nu och skäller på oss. =) Men nu ska jag, matte och lata brorsan ut och kissa i regnet. =/ Blir nog en mys dag inne..
//CupidO

Bäbisen va ROLIG! Matte säger att mormor ska va mer nervös över mig när de gäller frej för jag tror att jag är lika LITEN som han. =) Men de är jag verkligen inte, ett X anntal kg mer är den lilla uppkäftiga skiten som kommer bli lika dryg och uppkäftig som brorsan. Huu hur ska jag stå ut sen. Igår fråga matte mig om jag lekt med bäbisen när jag låg i sängen och myste, då börja min svans gå. För jag hade ju lekt med han och de va SÅ roligt! Hoppas vi får leka med han igen snart. Men nu blir de väl dra på sig den där HEMSKA regn täcket och ut i regnet. Fy fan... Mys inne MYCKET bättre såna här dagar.
//StyX

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar