Det här är bloggen om mej och min bror. Vi är två amstaffpojkar.. Jag är den vita och heter Styx,
min lille bror heter Cupido

fredag 27 augusti 2010

Mattes MYS och lill skit...

Ja jag är inte mattes mys i dag iaf... ;) Men jag är den lilla skiten som varit ute och sprungit av mig mina valp rejs.. =) Tänka sig hela 3 år och inte vill växa upp, de vet matte någon mer som inte gör men dom är inte lika charmiga som mig och jag är ju snäll! =D De va roligt va ute och springa med matte sen träna lydnad och sen fick jag leka själv och springa av mig... Huuu så ROLIGT! Men sen blev de åka hem innan jag va klar.. =/.... Men mys hemma nu..
//CupidO

Hmm ja jag får väl ta på mig att jag är mattes "mys" i dag, matte höll på att ge bort mig till Alex i dag. Men han vela inte heller ha mig... När vi fick vara där och springa lösa så hitta jag nått spännande som vanligt, mina smarta ID'ER är nog inte så smarta ibland. Va en bit från matte och la mig och rulla i "nått", matte kom och va inte glad. Fick hon bort mig och där låg de en liten dö groda som va full i såna där..... Hmm ska jag säga de... L...I...K...M...A...S...K.... hihi... Sen va de bara hem och bada... Alex fråga vart jag fått den smarta id'en ifrån och rulla mig i de, men matte hade inte bra svar på de =D Så nu är jag nybadad och luktar gott iaf, hela mitt huvud fick också bada i dag, inte så poppis men matte sa jag fick lov när jag va så charmig och gjorde som jag gjorde. Så nu blir de som sagt mys här hemma.. så hej hej..
//StyX

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar