Det här är bloggen om mej och min bror. Vi är två amstaffpojkar.. Jag är den vita och heter Styx,
min lille bror heter Cupido

måndag 16 augusti 2010

HEMMA!!

Ja jag är HEMMA med MATTE igen.. WOW JIPPI HURRA!!! Blev så satans glad igår när hon kom hem till husse och hämta oss. Hoppa och hoppa pussa på henne hur mycket som helst, höll på att putta ner henne på golvet. Sen fick inte matte försvinna ur min syn, men de gjorde hon. Hon knöt fast mig ute på gården när hon gick in för och hämta vatten.. Skällde nog så hela Vika hörde mig. Sen har jag varit så mammig i natt så fått lov sova under täcket så nära man bara kan komma matte. Hoppas de dröjer LÄNGE tills hon ska lämna bort oss igen!
//CupidO

Ja skönt komma hem till matte, men matte är inte så glad på husse. Han LOVA och städa tills vi skulle vara där.... Han sa han skulle göra de också. Så nu har mina tassar svullnat upp och gör ont. De va det matte va orolig över, att allergin skulle slå ut igen när vi va där som de är så skitigt och inte städat sen vi flytta där ifrån. Så jag hoppas jag blir hemma länge eller får bo någon annan stans när matte ska bort. För inte kul ha ont i tassarna så man inte kan ut och gå och leka.. =/ Synd om mig nu....
//StyX

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar