Det här är bloggen om mej och min bror. Vi är två amstaffpojkar.. Jag är den vita och heter Styx,
min lille bror heter Cupido

söndag 12 september 2010

hubba bubba!!

En dag hos husse... Hmm ja.. lugnt och skönt med korta promenader bakom huset sen har han spelat data.. Men sen kom MATTE! Jag blev gladare än va jag brukar.... ut på gården och sprang som en tok ihop lillebror. Sen fick man massor med mat när man kom hem, jag va så hungrig för husse har ju ingen mat. Fick lov tigga lite till mat med matte för min mage va inte nöjd. Sen fick jag ett gott hubba bubba tuggben, dom har jag alltid tyckt om lite extra sen jag va liten och fick mitt första. Så ligger och tuggar på de i sängen och myser..
//StyX

Ja lika glad som alltid när matte kommer och hämtar mig.. Ska pussa på matte hur mycket som helst. Igår när vi va hos moster Marie så sa hon till matte att jag skulle dö om matte lämna mig mer än 2 dagar... hmm och ja de skulle nog stämma. Ligger vid matte hela tiden när vi är borta någon stans och flyttar matte sig så hänger jag på. De är ju min matte... =) Men nu ska jag tugga vidare på mitt tuggben som jag tog ur påsen som låg på golvet. =)
//CupidO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar