Det här är bloggen om mej och min bror. Vi är två amstaffpojkar.. Jag är den vita och heter Styx,
min lille bror heter Cupido

lördag 4 september 2010

Matte älskar mig...

Ja när matte inte har huvudet med sig så får jag se efter matte när de inte finns någon husse som kan se efter henne. Vi skulle ut och kissa natt, ha en egen liten mys promenad utan lille bror. Men när vi kom ut tycke jag matte glömt nått, men hon är ju så trög fattad. Hann gå ca 100 meter innan jag börja morra åt matte och kolla hemmåt hela tiden. DÅ föll poletten ner för matte... Hon hade ju glömt släcka ljusen inne på tv-rums bordet. Så vi fick springa hem, tur de för ljusen hade börjat rinna över. Tänk va som kunnat hända annars... Sen fick jag leka mycket på min promenad med matte. =)
//StyX
Ja tur Styx kom på de.. Tänk va som kunnat hända annars. Men de va skönt med en egen promenad med matte, man fick träna på promenad. De som jag tycker är SÅ roligt! Men nu ska jag nog locka ner matte i sängen så hennes huvud orkar tänka på egen hand i mon. =)
//CupidO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar