Det här är bloggen om mej och min bror. Vi är två amstaffpojkar.. Jag är den vita och heter Styx,
min lille bror heter Cupido

tisdag 7 september 2010

Skogen..

Ja, matte har fått för sig vi ska börja gå mitt i skogen. Vist vi brukar va där, men nu ska vi inte ens gå på någon stig. Vi va och gjorde de i dag, fy va drygt de va. Tackar fan att jag är hemma och kan sova i sängen nu. Brr va matte har fått för oss att vi ska träna nästan varje dag. Jag kan då bo sätta mig hos mormor, där får man fika och slipper dom här spring turena. Jag är inte så pigg på ut och träna. Jag är ju en mys när ska matte förstå de, jag har fått lega ute och sola i dag med. Sov så skönt i solen!
//StyX

Matte har kommit på knepet för och hålla mig glad och inte så bitter på allt. De är träning, får göra mig av med min energi på riktigt. Wii roligt de, hon ska tvinga husse köpa en wp-sele nu på riktigt då hon sett jag bli bättre. Men jag fick lov sitta i buren i dag när matte va in och handla. De är INTE poppis hos mig, hatar när matte lämnar mig där när hon ska handla. Men de går jätte bra sova i bilen när hon är vid hästarna eller någon annan stans men inte handla! Matte sagt de är vårat nästa tränings moment, hon har värsta ID'EN säger hon. Så de visar sig när de blir dags för de.
//CupidO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar