Det här är bloggen om mej och min bror. Vi är två amstaffpojkar.. Jag är den vita och heter Styx,
min lille bror heter Cupido

måndag 16 november 2009

Duschen....

Ja, jag vet inte va matte fick för ryck i dag och skulle bada oss. Jag som har varit så glad att jag sluppit den så länge som jag gjort. Men men... matte fick då glade ligen bära in mig som vanligt. Jag tänker banne mig inte gå in i någon dusch. Sen när man stog där med shampoot i pälsen och vänta på att de ska gå HELA 10min, så börja hon peta örona på mig också. Hon tycker dom va skitiga och tror de är därför jag inte hör nått när hon ropar på en.. Hmm va tror hon egentligen. Har lärt mig av dom bästa, husse han hör aldrig heller matte när hon säger nått till han. Men nu ska jag gå och värma mig i mattes säng. Mmmm så skönt de är!
// CupidO

Men de är skönt efter man duschat iaf, tycker jag. När matte står och kliar bort all lös päls, så de blir helt vitt på golvet. Skönast är de när hon kliar en på rumpan, då kan jag inte stå still. Vill bara hon ska klia hårdare. Men nu ska jag gå och bädda ner mig i soffan, med den sköna filten matte jämt hänger upp på ryggstödet och jag tar ner den när jag vill bädda och sova på den.
//StyX

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar