Det här är bloggen om mej och min bror. Vi är två amstaffpojkar.. Jag är den vita och heter Styx,
min lille bror heter Cupido

tisdag 10 november 2009

Nu eller aldrig..

Nu ska matte börja skriva upp här hur mycket husse är med oss. Alltid hon som känner sig glömsk när husse säger men jag va med dom förra veckan. Men han när han va ute och gick med oss i 10 min. Någon gång kan väl han ta oss på en lång promenad på 1 timme, som matte gör varje dag.

För nu får han börja visa på riktigt han vill ha med oss och göra, annars har matte lovat att ta oss och flytta upp till mormor. Där har vi nog de 10 gånger roligare än ligga inne här varje dag. Jämt när vi ser husse sitter han vid datan, man får aldrig någon uppmärksamhet från han. Bara att man ska gå och lägga sig. Vill han ligga och sova bort sitt liv?

Så i mon har han lovat vara med mig (Pido) och lovat hjälpa matte bada oss.. Hmmm fyy.. Hemska tanke. Men de märks om de blir av om dom blir osams och husse inte ska hjälpa till.

Men nu ska vi få kvälls mat och ut och kissa natt. Hoppas Angelica kan komma och va med matte i mon och roa oss lite kanske också. De vore snällt.
// StyX o CupidO

1 kommentar:

  1. Ja följa med på en promenad med er gofisar hade inte varit fel :) Pluttisar :)

    SvaraRadera