Det här är bloggen om mej och min bror. Vi är två amstaffpojkar.. Jag är den vita och heter Styx,
min lille bror heter Cupido

tisdag 17 november 2009

suck..

Husse håller aldrig de han lovar. Han lova matte igår att han skulle vara med oss i dag och göra nått kul. Men de blev datan sen la han sig och sov i soffan. När ska matte lära sig att han kommer inte bry sig i oss nått. Han tycker vi har de bra som vi har de. Ligga inne och sova hela tiden gå 3 promenader på 10 min knappt de.

Vi försöker få hans uppmärksamhet men då får man bara höra man ska gå bort för man stör han i hans viktiga spel, en låssas gubbe som kan dö hur många gånger som helst. Men skulle vi dö en gång så går inte vi att återuppliva. Tänk om man hade kunna sköta sig själv, kunna va ute och leka när man vill, ut och gå lång promenader och en massa annat kul. Eller om matte hade haft någon som hade tyckt om att umgås med oss. Vill leka, träna och ha roligt ihop med oss. Tror ni det finns någon sån? Som skulle gilla göra de med oss?

Vi ska väl få mat med matte nu sen ut och kissa natt, för husse kommer nog inte gå med oss. För han sover ju nu. Bäst man inte stör han, för han bryr sig inte iaf.

God Natt

1 kommentar:

  1. Jag tycker om att umgås med er! :) Och vill hitta på saker med er :) <3

    SvaraRadera