Det här är bloggen om mej och min bror. Vi är två amstaffpojkar.. Jag är den vita och heter Styx,
min lille bror heter Cupido

tisdag 3 november 2009

Lekt!

Idag har vi fått vara ute i sandtaget och springa av oss lite. Blött, kallt, och lerigt.. Men kul! Hitta en pinne långt under sanden som jag inte fick upp, och sen skulle jag dricka vatten då sjönk jag. Då tyckte matte jag blev så fin så. Sen va de hem bädda ner sig i mattes alla kuddar hon har i sängen, de är så skönt.
// PidO
Jag hittade en stor vatten pöl, matte sa de skulle va kallt och bada fötterna nu. Men jag sprang i iaf. De va ett lager is där på, de va kul när de gick sönder. De va kul springa i alla stora sand högar och gräva hål, men lille bror är så jobbig och ska gräva i samma. Men då springer jag börjar på ett nyss. Ja då kommer han dit med, men då springer jag till mitt första hål. Hoppas man får göra om de snart igen.
// StyckaN

1 kommentar: