Det här är bloggen om mej och min bror. Vi är två amstaffpojkar.. Jag är den vita och heter Styx,
min lille bror heter Cupido

fredag 18 september 2009

Fredag..

Igår fick vi va ute och dra kedja med matte, på en längre promenad Men de va ju fullt med såna där äckliga älg flugor som landa på oss. Får se om husse och Mattias tar oss på en spring promenad i kväll.

Jag hoppas matte inte hinner med att bada oss i kväll.. hoppas hon har fullt upp så jag slipper de där helvete..
//CupidO
Matte tycker jag är en snäll hund, hon skulle bara flytta strömsladden från vatten pumpen till strömen i hagen.. Haka hon bara på kopplet lite fort på dragkrogen på bilen.. När hon kom tillbaka va jag bort. Hon ropa och ropa, men jag orka inte bry mig. Jag låg ju så skönt fram i sätet på bilen. Men sen såg hon mig, så då skulle vi gå in äta lite frukost... mmmm gott med mat..
//StyX

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar