Det här är bloggen om mej och min bror. Vi är två amstaffpojkar.. Jag är den vita och heter Styx,
min lille bror heter Cupido

onsdag 2 september 2009

Hemma..

Hej hopp nu är jag hemma från min vistelse i Falun, dom har varit så snälla mot mig. Jag kan konsten med att charma folk rätt så bra eller faktiskt riktigt bra. Vart riktigt glad när jag hörde matte ropa på mig när jag gick förbi rummet där hon satt, viste inte vart jag skulle ta vägen. Hoppa upp och ner sprang fram och tillbaka. Skötaren hann inte få av mig halsbandet för jag va så uppe i varv. Men matte såg iaf att jag mådde bättre nu. För så där glad har jag inte varit på en vecka då jag inte mått så bra. Sen fick man åka bilen, ligga fram i sätet och matte klappa mig på huvudet så jag somna. Sen fick matte ett raseri utbrott.. Vindrutetorkan for av och de spö regna... Inte kunde hon få fast den heller.. Ringde husse men han kunde inte, han bad henne fråga någon om hjälp.. Men vi stog mitt i skogen brevid någon sjö. Men sen fick hon hjälp av sin pappa.. Men de va många svordommar som kom ur mattes munn innan den satt på plats..


Så nu är jag äntligen hemma och jävlas med lille bror, fick en massa pussar av han.. lite små jobbig kille de där.. Han växer ju aldrig upp..


Nu ska jag få lite mer mat med matte.. sån där dyr god veterinär mat.. I/d.. Som är bra för min mage nu när jag haft så ont i den för alla saker jag ätit upp.. // StyX



Ja de va riktigt kul store bror kom hem nu i kväll.. Han har ju varit borta 2 nätter.. De har funnits gott om plats i sängen. Jag har varit duktig och varit hemma själv 3 timmar i dag.. HELT SJÄLV! De har nog aldrig hänt förr.. Men när matte jobba fick jag vara hos moster Marie, men hon va TRÅKIGT.. städa o städa o städa.. Huu så tråkigt.. Men nu är det dags dra med matte ut på en promenad igen, sista för kvällen. Kissa o bajsa natt som hon brukar säga..

//Cupido

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar