Det här är bloggen om mej och min bror. Vi är två amstaffpojkar.. Jag är den vita och heter Styx,
min lille bror heter Cupido

torsdag 3 september 2009

Sov morgon..

I dag va matte lite lat... Vi fick en lååång sovmorgon.. Men hon va ute kl 7 och plocka in hästarna som hade kommit hem och stog på gräsmattan och åt. Matte svurit många gånger om sin häst som ALLTID tycker gräset är grönare på andra sidan. Men jag måste ta det lite lungt nu i början också sa doktorn, fick inte leka och busa så mycket dom första dagarna. Men den där maten... den är JÄTTE god.. Mmmmmm.. Synd man inte får äta upp hela påsen.. Men matte lovat mig jag ska få lite till innan jag ska sova.. För jag hörde doktorn sa jag ska få mat 3-4 gånger om dagen.. sen få mellanmål. =) Mat mat mat... mmm så gott de är.. Nu blir de mys kväll igen, matte bakat så vi ska fika och se en film..
//StyX
Vet ni va matte försökt få i mig i dag.. En salladsbit.. Fy fan.. Tror hon jag är en kaning.. urch.. Jag hoppades ju på nått annat gott.. Men jag får också smaka av Styx mat.. annars vill inte jag ha min mat.. Hoppas man får smaka lite fika med matte. Ooo nu kom de någon.. måste dra.. Hinna hälsa först!!!
//Cupido

1 kommentar:

  1. Ja bäst du skyndar dig och hälsa först Cupido, för hur skulle det se ut om du kom fram efter styx =)

    SvaraRadera