Det här är bloggen om mej och min bror. Vi är två amstaffpojkar.. Jag är den vita och heter Styx,
min lille bror heter Cupido

fredag 11 september 2009

Sol...

De är sol och varmt i dag med.. Så vi ska få lägga oss lite ute i bilen när matte plockar in saker från ladan som ska in innan snön kommer. Sen har matte sagt de är dags för badning IGEN! De ska man få lov leva med hela livet har hon sagt. Så hon tycker jag ska vänja mig, så vi slipper slåss när vi ska göra detta varje fredag, innan vi ska ha helg mys. Brr fy fan.. Men nu vill jag ut i bilen, har hämtat kopplet så de är bara och koppla fast mig. För jag får inte gå lös ute på gården som store bror, men de kommer inte han heller få göra mer nu sen igår. Då husse sett en älg ko och två kalvar gå upp bakom häst hagen som ligger bakom huset.

//CupidO

1 kommentar:

  1. men stackars små barnbarnen. ska ni få lov att ducha en gång i veckan. ja, det är nog bara att ni gör som mamma säger =)

    SvaraRadera