Det här är bloggen om mej och min bror. Vi är två amstaffpojkar.. Jag är den vita och heter Styx,
min lille bror heter Cupido

måndag 14 september 2009

Kul kul...

Igår fick jag va ute och träna dra en kedja, de va jobbit men roligt. Vi ska åka bort till skogen på efter middag ut och gå en längre promenad och dra. Matte tycker jag börjar bli tjock så måste börja träna. Matte kanske kan ta några bilder och visa hur duktig jag är och lägga upp här sen.
//CupidO


Matte lovat jag också ska få prova på det, får se om jag också tycker de är kul.. För då ska vi få bättre selar bara hon vet vi gillar och göra de. Men nu ska vi ut och gå en liten promenad ge hästarna lite mat också. Vi följer matte och ger dom mat varje kväll.. för matte är så mörkrädd så hon törs inte gå själv. Men hejdå... nu vill jag ut och kissa..

//StyX

1 kommentar: