Det här är bloggen om mej och min bror. Vi är två amstaffpojkar.. Jag är den vita och heter Styx,
min lille bror heter Cupido

fredag 4 september 2009

Hjälp..

Matte har sin "vecko städning" av oss.. bada, klippa klorna, peta örona och smörja tassarna.. Men de bästa av allt är när man ska få torka sig.. när matte lägger ut en handduk och tror jag ska torka mig på den, men när ska matte lära sig att jag springer ju till deras säng och snurrar o snurrar ålar mig fram och tillbaka.. De är livet efter man fått bada.. =) Sen kommer matte och plockar ner en. Synd man inte är lite tyngre och låter lite farligare så man hade fått ligga kvar i sängen eller när hon tar mig under armen och går till duschen. Gör allt för att slippa gå dit, lägger mig, morrar, går åt andra hållet.. Men sen orkar inte matte dalta nå mer.. Plockar hon upp och bara går. Store bror ska alltid leka så duktig. han går in i duschen själv, går till våran egna säng och torkar sig.. bla bla.. mattes pojke eller va då..
//Cupido
Jag har lärt mig att de inte är någon ide och jävlas med matte. För ska jag in i duschen så är de bara så. Därför är jag snäll och går in själv. Men tänk när den där dryga lille bror ska lära sig nått.. de går in genom ena örat och ut genom andra. Jag kan tillomed be om lov att få gå upp i soffan och sängen.
//StyX

1 kommentar:

  1. ja,a den lillebroren den lillebroren =) hur ska den få in nåt i sitt huvud. Fast han kanske bara Spelar dum =)

    SvaraRadera