Det här är bloggen om mej och min bror. Vi är två amstaffpojkar.. Jag är den vita och heter Styx,
min lille bror heter Cupido

fredag 25 december 2009

Julen är över

I onsdags när matte packat alla paketen och vi skulle åka till mormor så tjuv öppna jag ett när hon va ute och gav hästarna mat innan vi skulle åka. De va en PIPIS! JA dom är så roliga. Men på jul fick vi 2 packet till, men matte säger vi har ett paket kvar som står i hallen. Vi ska få de i dag, vi va så trötta igår efter varit hos mormor och sen varit hos Marie och alla ungarna. Huu de va jobbigt. Ont i örat har jag fått igen i natt med, matte tror de är för jag va ute och lekte med Nitro och de inte hade riktigt blivit bra i örat. Så jag är rätt trött i dag med inte sovit så bra i natt.
// StyX


Ja igår va de riktigt jobbigt, jag och matte satt i hallen hos marie och bara kolla på när alla andra öppna sina paket. Vi va så slut så vi vela bara hem och sova. Men fick "leka" lite med Nitro också, men fy fan va arg jag va när dom hade på mig en sån där typ munkoorg för Carola och mormor trodde jag skulle ÄTA upp Nitro. Men bara jag får ha mitt koppel så är allt i sin ordning. Matte säger jag är lite som henne, hon vill ingen ska annvända hennes saker heller. Men nu ska vi få i oss lite mat sen vet matte inte va vi ska hitta på idag eftersom Styx inte kan va ute. Hmm ja.. kanske blir träna lite inne eller åka och hälsa på någon.
// CupidO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar