Det här är bloggen om mej och min bror. Vi är två amstaffpojkar.. Jag är den vita och heter Styx,
min lille bror heter Cupido

tisdag 29 december 2009

kallt

Jaha då va de åter igen snor kallt ute och inne som man inte kan röra på sig för man fryser så. I mon ska jag till doktorn med matte, min öroninflammation har inte gått över. Varit ute och kissat natt har vi också med matte. Men vi hann inte ens gå av gården förns jag vela in igen. Så nu ska vi sova i de varma rummet, mmm såå skönt när de är varmt.
// StyX


Ja de är fan så tråkigt när de är kallt, man kan inte göra nått. Husse bryr sig inte ett dugg i mig. Nu ska han köpa sig en ny data för mig, aldrig mig först. Han har inte gjort nått med mig på EVIGHETER! Vi tog en promenad den dagen de va strömma brott men de va allt också. Han tror de räcker med att lägga lite godis i en boll och att jag ska bli trött av de. Hmm nej behöver lite mer träning för de. Inte läste han böckerna han fick med matte heller om saker han kunna göra med mig. Jag har också börja ge upp hoppet om att han ska bry sig om mig.
// CupidO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar