Det här är bloggen om mej och min bror. Vi är två amstaffpojkar.. Jag är den vita och heter Styx,
min lille bror heter Cupido

lördag 12 december 2009

Länge sen..

Vill ni höra lite skit som hänt.

För 2 veckor sen åkte matte bort över 2 dagar. Skulle Angelica och Camilla se efter oss. Men jag hitta några piller i Angelicas väska som hon glömt på golvet. Dom knapra jag i mig. Morgonen efter så mådde jag PYTON. Spydde och spydde. Då ringde matte veterinären i både Mora och Falun, även giftcentralen. Så då fick dom åka med mig till veterinären. Sen på natten kom matte hem, de va roligt men jag mådde inte riktigt bra då heller. Men man orkar ALLTID vifta på svansen. Veckan efter fick man åka till veterinären och kolla så lever och njur värde hade gått ner som de skulle. Men de va en som va lite förhögt men igen farligt högt. Sen har jag varit där i dag IGEN! Gillar dom inte alls mer.. dom är hemska! För i natt har matte inte fått sova nått alls. Har kliat så över hela mig. Men nu mår jag lite bättre, kanske man kan sova skönt i natt och kramas med matte. Så nu ska vi går mot sängen och sova så ska jag tala om hur natten gått i mon. God Natt
//PidO


Jag är iaf snäll, jag har inte varit hos doktorn på länge. Fast de va ju inte så farligt och sova i Falun. Dom va så trevliga mot mig. Jag va ju en sååå snäll hund tyckte dom! =) Jag är alltid duktig. Men nu ska vi sova med matte och hoppas Pido kan ligga stilla i natt, va en jobbig natt i natt. Nu ska jag ta plats i sängen på mattes kuddar. Sängen är nybäddad. Mmm så skönt!
God Natt
//Styx

1 kommentar:

  1. Pido.. du hittar ju på lika mycket hyss som tomten =)

    SvaraRadera