Det här är bloggen om mej och min bror. Vi är två amstaffpojkar.. Jag är den vita och heter Styx,
min lille bror heter Cupido

onsdag 30 december 2009

Doktorn

I dag har jag och matte varit till doktorn, dom där inne fråga om inte matte kom med Pido i dag. Eftersom hon kom in på en gång och inte behövde kolla om de satt någon annan hund inne. Jag är ju så snäll så mig kan man ta med på en gång. =) Men matte fick en liten chock när hon skulle väga mig.... Hmm jag väger så mycket som..... 3...6... kg! Jag vägde 30 förr då tyckte mormor Annika att jag va en Jätte baby, men matte skicka och sa min vikt till henne. Då fick matte.. Jävlar vilken jätte baby du har. Men huvudsaken är att man är snäll. =) De är jag..
//StyX


Jag gillade inte och va hemma själv i dag, jag vill ju också följa ut och åka bilen. Men gillar inte att bli lämnad själv i den, då äter jag sönder den. De gillar inte matte, så jag får aldrig följa när matte ska handla. Men undra va vi ska hitta på oss resten av kvällen, vi bor ju i sovrummet. Mysigt men lite trångt, men utanför en dörr är de bara plus 12 utan för andra dörren är de minus 24... Vi kanske kan få lite korv och träna lite.
//CupidO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar