Det här är bloggen om mej och min bror. Vi är två amstaffpojkar.. Jag är den vita och heter Styx,
min lille bror heter Cupido

måndag 4 januari 2010

Huuu

Jag har hört att mormor ska försöka sticka mig en tröja för jag fryser så. Men de är bäst hon sätter fart på sina fingrar. För matte sagt de kommer kanske bli upp mot 40 mins natten mot onsdag. Då kommer jag nog behöva den men jag kommer nog få gå runt i mattes tröja. Men matte tror också bara de är uppe i fjällen de kommer bli så kallt. Men matte hoppas Norska väder sidan stämmer bättre för då kommer de bara ligga runt 15 minus. De får vi hoppas på.
// Styx


Jag vill ha sommar igen så man kan ligga ute i solen och klia sig på ryggen... mmm så skönt. Jag ligger bara inne framför brasan och myser. Matte eldar hela dagarna så de inte ska bli kallt inne. De va riktigt hemsk när de va 12 grader inne. Så hoppas den där kylan kan hålla sig borta. Nu ska vi sova, varit ute och kissat natt när matte natta hästarna. De va lite små kallt då. Vill inte alls gå så långt.
// CupidO


God Natt

1 kommentar:

  1. ja mormor hoppas då oxå att norska vädersidan stämmer.. =)

    SvaraRadera