Det här är bloggen om mej och min bror. Vi är två amstaffpojkar.. Jag är den vita och heter Styx,
min lille bror heter Cupido

tisdag 5 januari 2010

NEJ...

Inte mer kyla, matte sagt de kanske kommer bli -40. MORMOR STICKA MIN TRÖJA! Ont i andra örat har jag också börjat få. Tycker inte alls om vinter nu, kul om de inte va så kallt så man kunde va ute i snön och leka. Men jag går inte ens av gården för att kissa och bajsa. Springer bak till hagen sen springer jag in igen. De är skönt ligga framför brasan eller under täcket ihop med matte och ha de varmt och mysigt.
//StyX


De börjar bli riktigt tråkigt att man inte kan va ute och gå eller träna. Nej fan om de kan bli sommar snart! Alla säger ju vi börjar bli så tjocka, men man blir tjock när man inte kan ut och gå. Bara ligga in och mysa äta mat och lite godis med matte. Mmmm gott med godis. Nu ska vi få följa ut natta hästarna och kissa för natten.
//CupidO


P.S... Vet ni.. vi har haft fler besökare än matte i dag. =)

1 kommentar:

  1. ja ni är ju så tjocka så det finns inte ens några mönster till tröjor ju =)

    SvaraRadera