Det här är bloggen om mej och min bror. Vi är två amstaffpojkar.. Jag är den vita och heter Styx,
min lille bror heter Cupido

fredag 29 januari 2010

Suck

Ja nu va kylan tillbaka, man kan inte ens gå utanför dörren. Kallt inne har de börja bli också. Nej fy fan. Om matte ska gå och lägga sig snart så man kan få krypa under täcket. Hoppas de blir värmare snart. Mina tassar tar stryk av de här vädret, dom blir så torra så matte måste smörja dom varje dag.
//StyX


Ja inte fan är de kul med den här kylan, vela inte ens följa matte och natta hästarna. I morse lekte jag med Gin också. Stog och små bet henne i benen. Gissa va katt jäven gör! Hon hoppas på mitt huvud och biter mig i örat sen biter hon mig i kinden. Matte stog bara och skratta och sa jag fick skylla mig själv. Men nu ska vi få krypa ner med matte i sängen och sova skönt!
//CupidO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar