Det här är bloggen om mej och min bror. Vi är två amstaffpojkar.. Jag är den vita och heter Styx,
min lille bror heter Cupido

lördag 16 januari 2010

Varmt

De känns nästan som sommar ute nu. =) Kul kunna vara ute och leka och träna med matte som man fått göra i dag. De va länge sen. Sen fick vi leka i snön när vi va ute och kissa natt, kasta pinne och leta rätt på i snön. ROLIGT!
//StyX


Jag har fortfarande väldigt ont i min lilla klo, ligger och tvättar den ofta. Men de va kul va ute och träna med matte, men matte vet inte va hon ska hitta på när jag kan allt så bra när hon har god korv i fickan. =) Mmm.. Men nu ska vi få lite mat sen blir de sova i sängen och ta några kuddar för matte. Ligga kramas hela natte.
//CupidO

1 kommentar:

  1. Gå FOT.. det tycker mormor att du ska lära dig styckan... =) så mormor orkar gå ut med dig

    SvaraRadera