Det här är bloggen om mej och min bror. Vi är två amstaffpojkar.. Jag är den vita och heter Styx,
min lille bror heter Cupido

söndag 31 januari 2010

Sjuk

Jag är lite sjuk, spyr och är dålig i magen. Matte har gått springa ut med mig 2 nätter i rad. Men i natt har de varit lugnt Så idag har jag börjat få mat. Sånt där äckligt väl kokt ris som är jätte klibbigt som man knappt inte kan äta, men allt går ner med lite köttfärs i. Mmm de är gott iaf. Nyss fått mat så jag är mätt i magen och ligger i soffan med matte och myser. Varit ute för kvällen har vi också, så jävla kallt har de blivit igen också.
//StyX


SUCK matte har satt på mig antiskäll hansbandet. Jag vet allt va som händer när de är på. Jag är väl inte dum i huvudet. Men jag har hört att Nitro ska låna de så hon har ju letat fram de till han så. Skönt de.
// CupidO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar