Det här är bloggen om mej och min bror. Vi är två amstaffpojkar.. Jag är den vita och heter Styx,
min lille bror heter Cupido

onsdag 20 januari 2010

Lång promenad

I dag har Angelica varit här och följt matte att gå en lång promenad med oss, de va skönt ut och gå. Sen va jag så trött så sovit ute i hallen i mattes knä när hon satt där och pusta ut innan hon skulle ut till hästarna. Sen har jag legat i soffan och sovit brevid matte.
//StyX


I dag tog matte av bandaget från tassen, men hon va och fick några smärt stillande tabletter till mig också hos veterinären. Sen skulle jag få ha en strumpa på tassen när vi skulle ut och gå, den satt inte där så länge. Men de gick bra runt hela promenaden iaf, fick inte gå så mycket i kanten så jag inte skulle skada tassen. Jag har inte ens behöft min tratt än för jag är så duktig och inte slickar på såret. Men nu ska vi få mat sen ska vi mysa i soffan och se tv ihop med matte sen blir de ut och kissa natt och lägga oss och kramas. Mmm mysigt!
//CupidO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar