Det här är bloggen om mej och min bror. Vi är två amstaffpojkar.. Jag är den vita och heter Styx,
min lille bror heter Cupido

torsdag 7 januari 2010

Hyss

Jag har gjort ett litet hyss. Som sagt de är lite kallt ute. Då är de inte så kul gå ut och bajsa ju, för hur skönt är de om fötterna. Kan ni gissa va jag gjorde...... Jag har som sagt upptäckt att de inte är lika kallt sitta inne på mattes hö. Jag satte mig där i kväll och bajsa, riktigt skönt om fötterna. Hahahaha! Sen sprang jag in när Styx satt och frös om föttern när han bajsa.
//CupidO


Jag har mitt lilla bajs ställe ut, jag är snäll och duktig av mig. Tål att de är lite kallt om fötterna Men nu ska vi få gå och sova men först ska man ta den där hemska örondropparna. Men de är snart klart och inge mer ont i örat har jag. De är riktigt skönt, kan man sova om nätterna.
//StyX

1 kommentar: