Det här är bloggen om mej och min bror. Vi är två amstaffpojkar.. Jag är den vita och heter Styx,
min lille bror heter Cupido

måndag 18 januari 2010

Som matte sa

De blev doktorn i dag, gillar inte alls gå upp de deras de där bordet. Angelica fick lov hjälpa matte för jag vela verkligen inte upp. Sen fick man en sån där hemsk spruta sen sova jag.... Sen åkte vi hem och vila i sängen, gjorde lite ont och ta sig upp i sängen och flytta tassen så matte fick bädda ner mig och ligga och klia mig på magen, då sov man skönt sen. Doktorn hade sagt till matte att de va inte så vanligt att de va sporren som man bröt sönder. Men matte tycker inte de va så konstigt, de va ju jag. Men nu ligger man här i soffan och blir kliad på magen och slutar hon klia så lyfter man lite på massen och gnäller så börjar matte igen. Här kommer några bilder Angelica knäppt till matte.

//CupidO

Jag fick vara hemma själv de va inte alls roligt, men va ska man göra då när han ska till doktorn dit vill man ju inte följa. Huuu... Men i falun är dom snälla. Där har jag bara varit en gång och där fick man god mat och mysa med många olika människor. Fick man chansen och träna på att charma folk som gick lätt som en plätt. Men nu ska vi väl sova snart varit ute för kvällen har vi varit också. Skönt kunna ut och gå och man fryser inte. Snart har matte sagt de är sommar. Då får man bada igen! Wiii roligt! Så hoppas de blir en fin sommar så man kan bada ofta.

//StyX

2 kommentarer: