Det här är bloggen om mej och min bror. Vi är två amstaffpojkar.. Jag är den vita och heter Styx,
min lille bror heter Cupido

tisdag 19 januari 2010

I mon

I mon ska jag få ta av bandaget från tassen, de ska bli skönt. Men matte är imponerad av mig att de sitter kvar än fast hon inte har behöft ha tratten på mig. Nu ska vi ligga här i soffan och mysa och se på film, för matte vill inte just göra nått med mig. Jag haltar så hon vill jag ska vila några dagar.
//CupidO


Matte va inte så glad på mig i dag, låg i soffan brevid henne när Ioa kom. Jag trodde han skulle ta mitt ben så jag högg efter han. Då ble matte ARG och jag fick inte ha benet mer. Matte sa att Ior va inte vela ha mitt ben, så jag behövde inte vakta de så där mycket. Men de är ju så gott.
//StyX

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar