Det här är bloggen om mej och min bror. Vi är två amstaffpojkar.. Jag är den vita och heter Styx,
min lille bror heter Cupido

fredag 18 december 2009

Kall dag

I morse fråga matte om vi vela ut och kissa, men vi kolla ut genom fönstre och kolla sen på matte sen la jag ner huvudet i sängen och somna om. Sen kom hon in efter gett hästarna mat och sa BRRR va kallt de va. Då kände jag hur kallt de blev och börja skaka i sängen. Matte kom nyss in från hästarna igen och sa BRR va kallt, då låg jag inne i stora salen framför brasan och vila. Men kände hur kylan kom när matte sa så där. Börja skaka och då sa matte att nu måste vi ut och kissa natt och ni måste bajsa annars skulle vi få ont i magen. När vi bara sprungit ut och kissat hela dagen sen har vi velat in. Så jag tog en rask promenad dit ner till skogen förbi alla husen sen kissa jag sen tvär satte jag mig och bajsa. SEN tvär vände jag hem och jag hade ingen rask promenad, matte lova vända när vi bajsat så då sprang jag med matte halv vägs hem. Så hon ringde Knotan och bad han öppna dörren och ropa på mig. Jag sprang fort in då! Åååå de va så skönt komma in i värmen! Matte tycker om att jag inte är en hund som gillar och va ute i kylan! Så nu ska vi bara MYSA inne framför brasan.
// StyX


Ja inte har de varit någon kul dag och vara ute i dag inte. Men de va skönt och få ha vintertäcket på sig när man varit ut och kissat. Men nu ska jag ta mitt goda tuggben och lägga mig i sängen framför brasan och mysa! Skönt med helg då man får goda tuggben och äta.
//Cupido

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar